Janova hora - 19.09.2007

13. 9. 2007

19.9.07 v 16 30 odjezd od Tesly.

Výjezd za Teslou doprava směr Möhvaldova bouda , na výjezdu na cestu se dáme doleva , směr Křižovky. Na Křižovkách doprava , směr Benecko . Před vrcholem Benecka odbočíme směr Žalý a vyjedeme až k rozhledně. Při zpátečním sjezdu pojedeme směrem na Rovinka , dále na Janovu horu , sjezd k hotelu Praha , popojedeme k hotelu Skála a vedle hotelu pojedeme cestou souběžnou se silnicí asi 1 km.  Přejedeme silnici a začneme stoupat celkem slušnou , občas kamenitou cestou směr Třídomí. Tuto cestu jsem absolvoval se Zd. Holým. Nahoře na spojnici cest se rozhodneme jestli přejedeme , nebo přetlačíme vrchol nebo ne. Dle počasí a světla. Ať uděláme jakekoliv rozhodnutí musíme přijet na Rovinka. Další rozhodnutí , výjezd naším známým stoupáním , přes plynovod , Benecko , Kněžice , nebo sjezd do Hrabačova a Valtěřičákem směrem do Vrchlabí do Delty.

Dle počasí a světla rozhoduje ,, trasér,,

Nezapomeňte na pláštěnky , návleky , teplejší oblečení a do flašky něco na osvěžení.............

Kolu zdar

Milan

Počasí ve středu přes den:
Polojasno až oblačno, ojediněle slabé přeháňky. Nejvyšší teploty 10 až 14 st.C,
v 1000 m na horách kolem 5 st.C. Mírný západní až severozápadní vítr 3 až 7
m/s. Tlaková tendence:  zpočátku mírný vzestup, později jen slabý vzestup