Středa 26.05.2010 v 17,00 u KONTAKTU - Tetřevky

16. 5. 2010
Trasérem zůstává Bohouš. Je možné, že trasa dozná změn (o konzultaci s trasérem se hlásí Milan, neboť prý pominuly důvody odpočinkové trasy). Místo a čas srazu zůstává beze změny. Tam vám Bohouš oznámí konečné znění a: "trasér má vždycky pravdu".
Původní záměr v minulém týdnu byl tento- trasér Bohouš:

Vzhledem k tomu, že část „Beznadějí“  odjíždí ve čtvrtek na Putování po vinicích Znojemska, připravená trasa je pouze kondiční. Sraz v 17.00 u čerpací stanice Kontakt. Směr Lágr a  polní cestou do Horního Lánova, dále po asfaltu Dolním Dvorem do Luisina údolí, za křižovatkou cca 1 km vlevo lesní cestou na Hříběcí boudy, na rozcestí za Klecandou vpravo směr Luisino údolí a na dalším rozcestí vlevo na Hanapetrovu paseku a známou cestou po asfaltu na Tetřeví boudy, plynovodem na boudu Mír a Náchodskou, dolů údolím Čisté do Černého dolu, okolo lomu ke kapličkám, sjezdem k Lánovskému lomu, zadní cestou na letiště, objezdem letiště na cyklostezku a už jen známá pozitiva!!!  V případě deštivého počasí  změna trasy vyhrazena, putovníkům po vinicích se nechce moc čistit kola!  Délka trasy cca 40 km, A-tým – 2kola, B-C tým  - 2 piva.